30 januari 2010

Mycket nytt hos Scrapgalen!!

Det händer mycket nya spännande saker hos Scrapgalen!
Det är massor med läckerheter på väg in i butiken, och webbutiken genomgår en total make-over! Ska bli så spännande att se!!
Förhoppningsvis lanseras den nya butiken alldeles alldeles snaaaart!! Håll utkik!

Medan vi väntar bjuder jag er en lay-out jag gjort för Scrapgalens räkning. Papprena är de urläckra Dreamstreet Papers ur serien Sam! Med ugglor och träd och allt!
Titeln är skriven med Heidi Swapps Center of attention raw som jag färgat med fluid chalk och sedan embossat med genomskinligt embossingpulver. Du hittar alla de här grejerna i butiken! Den avbrutna tumstocken får du däremot fixa själv! ;-)


Detaljbild på de embossade bokstäverna. Det syns väl ganska bra att de har en glansig och lite knögglig yta, läckert tycker jag!

1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

kanonfin! Gillar också Sam, men fortsätter också att vara gift med min gubbe:) Går också här och vankar och väntar på nya butiken! Kramar!