1 februari 2010

Två enkla och en dubbel!

Bjussar på tre lay-outer som blev helt färdiga här för nån vecka sen. Ni vet när jag gjorde 16 lay-outer på en dag!? Fast det var ju lite fusk eftersom det var halvfärdiga som blivit liggande och som jag tillslut tog tag i!
Först ut roliga foton på Lukas i trappen här hemma. Sassafrass-papper med svampar, kul! Titeln är skriven med Sassafrass-stickers.

............................................................
Här är Pontus ätandes korv! Jodå, det var värt att scrappa, han var helt TOKIG i korv ett tag!
Den här lay-outen har varit liggande vääääldigt länge... Nästan 2 år. Jag kan själv se det på stilen, jag tycker nog att jag har utvecklats lite sedan dess...
Bakgrundspappret var ju dock ganska läckert, och på det har jag fäst ett grått cardstock som jag stämplat med Versamark vattenstämpeldyna så att utropstecknen anas lite svagt!
................................................................
Här kommer bilder från familjens tripp till Göteborg sommaren 2006.
Just här besöker vi Universeum, ett jättehäftigt ställe för små (och stora) vetgiriga personer! Jag är nöjd med att ha gjort en dubbel-layout, något som inte händer så ofta. Det är ju ett perfekt sätt att få med många foton om man inte vill göra ett minialbum!
De delvis genomskinliga blommorna är Heidi Swapp, ugglan är Maya Road och titeln är skriven med American Crafts thickers samt October Afternoons Mini market stickers.

Inga kommentarer: