19 februari 2010

Primas baksidor

Visar tvålay-outer jag gjort för Scrapgalen. Det är två Primapapper som jag vänt på!
Söta Prima-blommor och fina fjärilar från Kort og Godt.

Notera särskilt den nedre med ett foto av mig uppe på toppen i Hemavan. Det var för snart 6 år sen då jag och Lasse var med på Maria och Patrics bröllop som hölls nederst i Ingmarsbacken i Tärnaby. Under helgen då vi var i trakterna passade Maria på att locka med mig upp i backen och knuffade mig utför (nä, inte riktigt såklart!).
Det var i princip första gången på slalomskidor för min del! Hade bara åkt i nån Kalle Anka-backe vid 6 års ålder förut...
Tagen som sitter nerstucken bakom fotot är det liftkort jag hade den dagen. På baksidan står det lite text!




1 kommentar:

UlrikaT sa...

Så fina LOer du har gjort!
Jag har något till dig i min blogg! :)