28 mars 2010

Dags att visa lite nytt scrappat!

Oj... Det var visst en vecka sen jag publicerade nåt... Tja, jag har haft ganska fullt upp både på jobbet och fritiden, så jag skyller väl på det!
Dags att visa tre layouter som jag idag visar upp på Scrapgalen-bloggen. Det är Prima som står för papprena och en hel del av dekorationerna, finfina grejer!


Jag har varit på pysselträff i helgen, och ska ägna söndagen åt att fotografera det jag gjort, vilket blev ganska mycket denna gång!
Återkommer senare under veckan med fotografier på grejerna!
Tack till alla söta rara tjejer som jag hade så trevligt med under lördagen, Annelie, Ulrica, My, Elsa-Maja, Ullis, Cilla, Johanna, Linda, Sophia, Fia m.fl!!! Kram!!
Här kommer Prima-kavalkaden!
Produkterna hittar ni hos Scrapgalen!!

4 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättefina alla tre! Och så skoj att få se din romantiska ådra kika fram:) Tack för igår! Alltid lika trevligt! Kramar!

~ Sophia ~ sa...

Tack själv vännen1 Alltid lika kul att få träffa dig. Synd att vi inte hann prata så mycket den här gången bara.... men det får vi ta igen en annan gång, eller hur?

Underbara LO´s... väldigt romantiskt och soft! *mums*

Ha det gott!
KRAM!

Mette sa...

Men oj! Supersnygga alla tre! Jag gillar dem massor!!!!

ScrapMyran sa...

Håller me Ullis, det är verkligen inte vanligt att du är så romantiskt men mycket vackert är det! Är väldigt nyfiken på hur det blev med mama razzi-pappren, nu har jag äntligen införskaffat och börjat skapa med dem själv - underbart!