16 maj 2010

Seeeeegt bredband....

Jag tror jag blir tokig!!
Datorerna eller bredbandet är så segt så man lessnar!
Sen vår stora dator kom tillbaka från lagningen har varken den eller vår bärbara dator funkat som de gjorde förut. Allt är hopplöst segt, och det är nästintill omöjligt att ladda upp bilder! Varken på Facebook, i bloggen, i forum eller för att bifoga i mail!
Därför har det varit tyst här i bloggen alltför länge. Sorry...
Men genom att tanka över några bilder till en minnepinne och ta med den till jobbet och där lägga in bilder i ett inlägg har jag fixat det!
Ikväll är du välkommen tillbaka, då visar jag två lay-outer jag gjort genom att lifta två jättefina lay-outer jag hittat i en amerikansk scrap-tidning!

Vi ses!

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka! Äntligen!
pappa