27 juli 2010

Block Party med BoBunny

Jag fick underbart tuffa papper av Petra på Scrapgalen att skapa av. Det är BoBunnys pappersserie Block Party.
Det var himla lätt! Svisch svisch så hade jag gjort en handfull lay-outer och ett kort! De var otroligt lätt-scrappade!
Idag får ni se tre av lay-outerna. Jag sparar de andra två samt det kort jag gjort. De dyker upp i bloggen lite senare!

Först ut är en lay-out med ett foto på Lukas taget med min Iphone och den roliga foto-appen Hipstamatic! Fotona blir kvadratiska och får en 70-talsprägel.


Jag har använt pappret Fireworks som bakgrund, knappar och stjärna från Buttons&Bling, bokstäver från American Crafts Emerald-thickers, och en liten remsa av det transparanta "måttbandet" från Teresa Collins.

Här har jag använt de tre olika papprena Stripe, Picnic och Good Times från BoBunny.
Också här har jag använt en bit av "måttbands-overlayen".
Bokstäverna, stjärnorna, pilen och fotohörnen kommer från stickers-arket Combo Stickers från samma serie!


Sist ut en lay-out med ett galet foto på Pontus. Han är så glad när han badar! Inte undra på det! Det har varit så varmt och skönt i flera veckor, och poolen är så stooor!!


Materialet här är papprena Good Times, Stripe och Picnic. Pilen är en sticker från arket Combo Stickers. Bokstäverna är thickers från American Crafts.

Hoppas nu att ni blev ordentligt partysugna! In hos Scrapgalen och shoppa då!

1 kommentar:

Mette sa...

Men du! Så snygga layouter! :)