23 juli 2010

Lite nya lay-outer

I tisdags var jag på en härlig scrapträff med mina söta och rara dt-kompisar från Scrapgalen!
Vi hade en toppendag hemma hos Petra i hennes fina hus "på landet". God mat och skratt blandades med papper och lim!

Jag fick faktiskt gjort sex lay-outer, och några av dem tänkte jag visa här. Några ska jag nog spara och visa upp i Scrapgalens blogg framöver!

Det mesta av materialet jag använt finns att köpa på Scrapgalen!
Först ut en l-o med foton från Gatufestivalen som jag och några kompisar var på i början av juli. Vi hade en härlig kväll!
Materialet jag använt är BoBunnys härliga Mamma-razzi!!
...............................................................
Nästa l-o är mer specifikt om Takida som vi såg på Gatufestivalen. Vilket härligt live-band, och vilka härliga låtar, och vilka söta killar!! ;-)
Återigen Mamma-razzi-papper!
.............................................................
Här kommer foton från U2:s konsert i Göteborg förra sommaren. Min söta kompis Sophia tog fotona som jag använt här.
Ni ser ju vad utmärkt dessa papper passar med foton från rock-konserter!
..........................................................
Här kommer en l-o med härligt färg-glada papper och dekorationer från BoBunnys serie Sunkissed, ursnygg!! Söt bild på Lukas från äventyrsbadet i Finspång!
............................................................
Sist ut kommer en lay-out som jag blev riktigt nöjd med! Jag gillar färgkombinationen grå-svart-gul, tycker att det passade jättebra ihop med två små svart-vita foton!
Det här är Little Yellow Bicycles papper, serien heter Fresh Print Clothesline. Fjärilarna är utstansade med en Martha Stewart-punch, en klar favorit!

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Galet vad mycket du hann!!!!!! men jag vet ju det sedan tidigare:) Min favorit är den nedersta som verkligen är grym! Kramar!

Anonym sa...

6 layouter!! Oj så snygga! Du är galet duktig!
Kram Jeckee