25 juli 2010

Soligt och glatt!

Idag regnar det där jag är, och termometern visar bara 13 grader... Brrrr!!
Då är det helt rätt att visa upp dessa två lay-outer jag gjort med en härlig varm sommarkänsla!
Kolla de papprena och dekorationerna! Kan man annat än bli alldeles varm inombords, och man riktigt känner hur solstrålarna värmer!

Allt material hittar du hos Scrapgalen! Tillverkaren heter BoBunny, och serien heter Sunkissed, passande nog!



Här är Lukas på ett foto från Lanzarote för två år sen.
Bakgrundspappret med de färgglada vågorna heter Dot. Molnen har jag klippt ur Skies.
De söta små runda dekorationerna och solglasögonen kommer från ett chipboard-ark i samma serie. Titeln är skriven med American Crafts thickers Delight.

...............................................................


Därefter kommer den här lay-outen med glada foton på Lukas när han leker i en rutschkana som finns på hans gamla dagis. Vi tog en tur dit en söndag i våras, och han fick leka av sig lite.
Bakgrundspappret heter Skies, och är alltså baksidan på pappret med alla molnen!

I nederkant har jag fäst två "remsor" från pappret Adventure. Missa inte det pappret, det är bara sååå läckert!!! Den lilla fågeln nere i högra hörnet kommer från chipboard-arket i samma serie.



Nu så, känner jag av värmen och solen igen!

Inga kommentarer: