6 augusti 2010

Mama-razzi

Idag visar jag två layouter som jag inte riktigt vet om jag är klar med eller ej...
När jag fotograferade dem insåg jag att det kanske behövdes en blomma eller två! Så, vi får väl se om jag kanske trycker dit nåt innan de hamnar i ett album.
Jag visar upp dem iallafall, så får det väl bli "före och efter-bilder" i ett senare inlägg!

Jag har använt BoBunnys Mama-razzi-papper som är så tuffa!
Bokstäverna i titeln på båda är från samma serie, så också rub-ons och stickers jag använt.
Du hittar grejerna hos Scrapgalen!

Kolla det söta fotot på Lukas när han 2-3 år gammal bläddrar i Enköpingsposten! Det är klart att det skulle scrappas!

..............................................................
Den här lay-outen har ett foto taget under U2-konserten förra sommaren. Det är ett foto taget på publiken som höll upp sina lysande mobiler i luften under en av de lugna låtarna (With or without you??). Vilken stämning det var!!
Här har jag sprayat med Glimmer mist över en mask av Tim Holtz. Det skapade bakgrunden. övrigt har jag bara använt små spillbitar av Mama-razzi-papprena samt rub-ons och stickers.


Allt för idag!
Imorrn dyker det upp lite skärgårdstema i bloggen. Vi ses!

Inga kommentarer: