13 september 2010

Bilder från semestern

Ja, jag lovade ju lite bildbevis på min och ungarnas härliga semester i Billund.
Modemet där hemma är paj och Telia skickar ett nytt denna vecka, så därför får jag stjäla till mig lite tid här på jobbet för att göra inlägget!

Jag radar upp bilderna så är det bara att titta och njuta!
Den här gubben snarkade högt och ljudligt till ungarnas stora förtjusning!

Lukas hälsar på HC Andersen, och ungarna ombord på det lilla tåget "Monorail"


Inne på Atlantis där det fanns fiskar av alla de slag!

Kul att skjuta med vattenkanoner!

Så här fint var det inne i Lalandia, bowlingbanan i bakgrunden

Det imponerande vattentemplet inne i Aquadome! Häftigt!!


De här näckrosbladen hade ungarna riktigt kul med! Pontus kunde springa på dem tvärs över utan att hamna i vattnet!


Middagsdags på Lalandia

Grabbarna hoppade flera gånger denna bungy-studsmatta!


Minigolf i Lalandia. Pontus vann...

Inga kommentarer: