5 oktober 2010

Billunds flygplats

När jag och grabbarna var i Danmark för snart en månad sen, landade vi på Billunds flygplats.
När vi kom ut och stod och väntade på en taxi som skulle ta oss till hotellet, passade jag på att fotografera lite runt omkring. Det var en mycket vacker och lite speciell flygplatsbyggnad. Gissar att den är byggd på 50-talet, den har en väldigt typisk stil!
Det blev ju extra häftigt att fotografera med min Iphone och använda appen Hipstamatic. Det förstärkte effekten av retro!

Nu har jag scrappat några av de fotona, så här blev det:

Använde BoBunnys häftiga Block Party-papper och -dekos. De passade alldeles utmärkt ihop med stilen på fotona tycker jag.
Jag har använt papprena Chindig och Chill samt de små textremsorna på högerkanten från pappret Good Times. Halvpärlor från Prima, här finns de i en annan nyans!
Dekosarna är chipboard-stickers, men de är tyvärr slut hos Scrapgalen.

Inga kommentarer: