2 oktober 2010

Shoppingtur!

Idag drog Pontus, Lasse och jag till Barkarby för lite shopping!
Det var först och främst vinterkläder som behövdes, men det blev en liten tur in på Lindex och Toys R Us också!
På Stadium hittade vi det vi sökte! Jacka och dunväst till mig, jackor och täckbyxor till Pontus och Lukas, underställ och vantar (också till dem) samt en gosig fleece till mig!
Min jacka! Fin va´?!

Snygg väst för lagom kyliga höst- och vårdagar! Tillsammans med den där turkosa fleecetröjan jag köpte blir det ju super!

Lukas jacka.
Stadiums hemsida bjussar inte på några bilder av Pontus fina jack- och byxset från Didrikssons, men det var svart med några röda detaljer. Inte heller hittar jag bild på den snygga fleecetröjan, men tänk er en turkos fleece något figursydd och med blixtlås hela vägen!
Nu kan vintern komma! Vi är beredda!

Inga kommentarer: