6 november 2010

Lukas klätterapan!

Idag ska jag visa er en layout jag gjort för Scrapgalen!
Med ett roligt foto på min son klätterapan... Det var under ett besök på hans gamla dagisgård en helg för några månader sen. Han klättrade såklart högst upp på taket på klätterställningen!

























Papprena jag använt är Imaginisces Apple Crisp (det röda), vit Bazill cardstock och ett ljusblått Fancy Pants-papper. Titeln skriven med American Crafts thickers, snygga va´?!
Blommorna är Primas och är egentligen julblommor, men visst passar de bra även till en sommarlayout?! Holiday Celebration Snow Drop heter dom!
Uppe till vänster ser du ramen efter en journalingrute-stickers från Imaginisce, en Prima-blomma och en liten chipboard-knapp från Jenni Bowlin med jultema!

1 kommentar:

AnkieG sa...

Jättefin LO och härliga färger.
Vet du om det kommer att komma upp foton från kryssningen i bloggen eller har jag missat dem??

Kram
Ankie Glas