29 november 2011

Layout med pappa!

Min pappa är en av mina flitigaste läsare här i bloggen. Så varför inte hedra honom med en layout med två jättefina foton av honom!
Min åttaåring konstaterade när han såg fotona (som är tagna i slutet av 60-talet nån gång), att: "morfar, om man räknar bort glasögonen du har på dig nu, ser du ju precis likadan ut som på fotona".
Han åldras med stor värdighet min pappa, alltså!

Layouten är gjord efter en skiss hos Magdas, så här ser skissen ut:


Och så här blev layouten på min stiliga pappa:


Som ni ser har jag busat till det lite med skissen. Har bytt plats på titeln och texten, samt flyttat lite på den lilla rutan!
Men en skiss ska ju ses som en inspiration, och man måste inte följa den slaviskt. Man måste bara kunna se att man utgått ifrån den, och visst gör man väl det här? :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gjorde du rätt i! Den är jättesnygg!!! Och din pappa också! Tänk så stiliga gentlemän det fanns förr!!