22 november 2011

Svart och guld!

Förra veckan fick jag två små paket med scrapbookingprylar i brevlådan samma dag! Det var saker jag beställt från två olika ställen som dök upp samtidigt!

Det ena paketet innehöll "bara" en förpackning med små halvkristaller från Prima som varit restnoterat hos Scrap-Perra, och kom separat levererat. Jag fick också en bonus i paketet, nämligen ett häftigt guldfärgat band.
I det andra paketet (från Mollys), fick jag bl.a. en förpackningar med American Crafts guld-brads.
Alla dessa guldiga saker inspirerade mig, och jag ville skapa något guldigt! Och vad passar bättre ihop med guld än just svart!
Därför blev det en layout i svart och guld, som jag blev riktigt nöjd med!


De guldiga prickarna är embossade med Zing embossingpulver. Jag har använt en Heidi Swapp-mask när jag duttat med embossing-stämpeldynan.
De stora bokstäverna i titeln är thickers från American Crafts som från början var vita. Med hjälp av en guldskimrande stämepldyna blev de så där läckra!

 Blommorna var vita från början, men blev guldskimrande
med Tattered Angels mist Gold


 Här ser man det häftiga bandet!


Läckra guldbrads i mitten av blommorna! Snyggt va'?!

Inga kommentarer: