19 januari 2012

En till layout hos Mollys!

Nu har jag fått ett smaskigt första paket från Lilo på Mollys med papper som jag ska skapa av!
Det blir mitt första "riktiga" gäst-designuppdrag! Kul!
Jag kommer få det här kitet, som säljs till rea-pris i webshopen.


Min utmaning blir att skapa alster av det kitet som inte nödvändigtvis har en Halloween-anknytning. Det kan ju vara bra att visa det, då Halloween redan har passerat, och alla inte "firar" denna högtid... Håll utkik här och i Molly-bloggen framöver, så får vi väl se om jag lyckas!

Idag visar jag en layout som redan synts i Molly-bloggen. Den är skapat av papper och dekos som fanns i kitet Shabby Iris som jag vann i höstas!
Så här ser den ut:


Bakgrunden har jag gjort med en stencil från Crafters Workshop och mist.
Jag har också stänkt lite orange mist ovanpå detta.


Söta blommor blev ännu sötare med de fina bradsen!

Gillar verkligen det roliga hönsnäts-mönstret!
Och visst är de snygga, de där papprena ur kitet! Här hittar du Shabby Iris-kitet, som innehåller det mesta du ser på layouten!

Inga kommentarer: