10 januari 2012

Fyra layouter med samma design - lika fast olika!

Nu tänker jag visa er fyra stycken layouter som jag gjort för Scrapgalen.
Det började med att jag gjorde en, och sen rullade det på då jag bestämde mig för att göra flera i samma design!
Man kan säga att jag hade en mental skiss som jag jobbade efter.
Jag använde mist på alla fyra, små-foton, handskriven journaling samt att placerade dekorationer på liknande sätt på de fyra layouterna.

Ni kommer få se en i taget, så ni får ge er till tåls, och komma tillbaka även imorrn... och i övermorrn... osv. ;-)
Här kommer så den första jag gjorde:


Här är det sommarfräscha papper från Jillibean Soup som faktiskt hör till en serie med höst-tema, Apple Cheddar Soup heter den.





Så, glöm inte att kika in resten av veckan! Nya layouter med samma design dyker upp onsdag, torsdag och fredag. Därefter lite annat nytt!

1 kommentar:

sara s sa...

Hej!
Tack för raderna du lämnade inne hos mig.
Jag är ju inte så LO:ig av mig men den här var fräch, ska se till att kika på kommande Lo´s under veckan.

Ha det bra!