30 januari 2012

Tävling hos Magdas scrapbooking

Jodå, jag hann med åtminstone en av Magdas alla härliga utmaningar denna månad!
En fin skiss som ser ut så här:


Jag hittade ett ark med journaling-kort med fin mönstrad baksida från October Afternoon.
Det var så länge sen jag jobbade med papper från OA, så nu var det dags!
De små korten tyckte jag passade utmärkt att placera ut på layouten, och byta ut ett av dem mot ett foto. 





Jag använde lite söt washi-tejp längst ner på layouten tillsammans med några stickers från October Afternoon.
Jag stänkte med lite mist från Tattered Angels.


Söt blomma från Prima

1 kommentar:

Marit sa...

Vilken härlig layout du har gjort. Jag tänkte fråga om det är okej att jag scrapliftar din layout mer slush? Det var mönstret med cirklarna jag tänkte använda på en layout.