13 februari 2012

Inget ont som inte har nåt gott med sig!



Jag berättade ju häromdan att jag åkte ur tävlingen hos Practical Scrappers. Tråkigt såklart, men...
Idag fick jag ett fantastiskt roligt mail!! Från Christine på Practical Scrappers. Hon ville dels veta om hon fick visa upp min layout med alla hjärtan (se två inlägg neråt!) på onsdag då de kör ett "Valentine-inlägg" i sin blogg, dels ville hon fråga om jag ville vara gäst-designer hos dem i tre månader!!
WOW!!!! Klart jag vill!!! Vad roligt!!! Tänk att få en sån förfrågan!
Nu ska jag bara få klargjort exakt vad som väntas av mig... Jag vet att jag ska skapa tre saker per månad, men inte om det är något speciellt hon vill att jag gör. Vi får se!! Spännande är det iallafall!!


2 kommentarer:

Lotta sa...

Grattis! Det låter jättespännande! Men du gör ju alltid så snygga saker, så det var inte så förvånande. :)
kram

linda sa...

Grattis, vad kul!! Kommer säkert bli supersnygga saker, ha en fin dag kram linfa