16 februari 2012

Rudolf med röda mulen

Här kommer en layout som jag gjort för Mollys scrapbooking där jag gästat en period.
Jag fick ett Halloween-inspirerat kit som heter Bus eller godis, som du nu hittar på rea!!
Jag gav mig den på att skapa layouter och kort som inte hade nåt tydligt Halloween-tema för att visa att det går!
Och denna layout blev väl ett bra exempel på detta, det blev en jul-layout!


Den där Martha Stewart-kantstansen har jag verkligen haft mycket användning för! Doily Lace heter modellen.



Runtom bokstavs-stickersena ritade jag svarta konturer.


Jag limmade fast en bit mönstrat papper under en av de röda, transparanta knapparna.

Tack för idag!

1 kommentar:

Kristina ScrapSalig sa...

Vilket härligt minne för evigt bevarat med scrapbookingens magiska konst, både snyggt och roligt på samma gång!