1 mars 2012

En award till!!

Ja, det är så roligt det här!! Jag har fått en award till!
Av snälla och duktiga Sandra! Hennes blogg hittar du HÄR!
Tack Sandra! Jag blev jätteglad!!



Och så ska jag själv välja ut fem stycken som jag vill skicka vidare denna award till.
Då har jag valt så här:

*Ullis (Lillblomman) som har en nystartad skissblogg, hon gör mycket fina och inspirerande skisser!

*Jeany, en duktig tjej som jag också träffat på några scrap-träffar. Det gick bra för henne i Scrapgalens Cybercrop där hon vann en av utmaningarna!

*Jånna, en duktig tjej som också deltog i Cybercropen och som jag nu upptäckt! Kommer hänga lite i hennes trevliga blogg framöver!

*Eyovine, ytterligare en ny bekantskap från Cybercropen! Härligt med en scrappare som inte är rädd för att kladda och arbeta med strukturer! Finfina grejer i hennes blogg!

Sist men inte minst, en "gammal favorit", min namne i Norge:

*Ulrika. Vi har följt varandras bloggar ett bra tag, och kommer då och då med glada tillrop. Hon scrappar väldigt färgglatt och fint och tar snygga foton!


4 kommentarer:

Jeanette sa...

Åhh, vilken trevlig överraskning!
Tack så mycket för awarden!!

/Jeanette

Marit sa...

Grattis :) Tack för dina fina ord i min blogg :)

Maja Stokk / eyovine sa...

Man tackar för awarden och de fina orden =)

Trevlig helg!

// Maja

Jonna sa...

Nämen! Tack, vad glad jag blir!! :D Och tack desamma får jag väl passa på att säga, jag kommer hänga en del här i din blogg också! :)