27 mars 2012

En favoritbild!

Jag har scrappat denna bild förr, och detta är nog inte sista gången den hamnar på en layout!
Jag älskar den här bilden på grabbarna! Den blev så fin! Dels att de leker ihop, storebror skjutsar lillebror. Den blev snygg rent färgmässigt med de starka röda och oranga nyanserna mot den grå bakgrunden. Och så fångade jag så härliga leenden!


Denna gång matchade jag ihop fotot med vårens favoritpapper Follow Your Heart från My Minds Eye. Vilka fräscha vårfärger! Och de roliga hexagonformerna som är så roliga att jobba med!
Layouten är skapad som dt-uppdrag för Scrapgalen, som har dessa fina produkter hemma!

Knapparna kommer från samma serie. Tagen bakom fotot har jag gjort en fin kant på med en scallop-cirkelstans. Lite bakers twine att dra i! 

Söta blommor från Prima och lite bling från YouDo fick också plats!

1 kommentar: