18 mars 2012

Lila och svart!

Det är inte ofta jag scrappar i de färgerna, lila och svart!
Men nu fick jag möjlighet att göra det då Lilo på Mollys scrapbooking ville ha hjälp att skapa med november-kitet som gick i typiska Halloween-färger. Lila är ju en av dem...
Den här layouten fick hon dock inte plats med i bloggen, men det hindrar ju inte att jag visar upp den här ändå!
Kitet finns fortfarande kvar i shopen, och kostar nu 150:- på rea!

Så här blev layouten:

Idén fick jag från nån av alla scrap-tidningar jag läser, att krossa knappar och fästa så här! Kul effekt, tycker jag!


1 kommentar:

Jeanette Nyström sa...

Läcker LO! Har själv stått på Klarabergsgatan och kikat på den häftiga färgsättningen av Centralen!! Häftigt med de krossade knapparna. Hur gör man? Tar fram stoora släggan eller vad:)?
Tack för din fina kommentar i min blogg.

Kram
/Jeanette