3 mars 2012

Mycket grönt!

Kika gärna in här imorgon (måndag) igen! Överraskning utlovas!!

Idag bjuds ni på en layout i skarp grön färg, och lite svart och orange till.
Det här blev min sista layout som gäst-designer hos Mollys scrapbooking, och den visades i bloggen för en tid sen.
Jag fick ju ett kit att skapa med, som var med temat Halloween. Nu var ju den helgen för länge sen överspelad, så jag gav mig den på att skapa sånt som inte hade med Halloween att göra! För att visa hur användbart det var!
Så här blev det bl.a:


Med ett tufft foto av Pontus i sin coola Insane-tröja som vi köpte på Gröna Lund. Utan att ha åkt Insane...


Jag hade skurit ut en bit från det gröna pappret för att använda på en annan layout. Kvar blev ett hål, och bakom hålet fäste jag svart cardstock.
Jag böjde kanterna på hålet lite utåt, så att mönstret från baksidan anas...


Några tuffa dekorationer!
Frankensteins monster och glittriga, stora brads.


De här bokstäverna var himla balla tycker jag. På svart bakgrund syns de allra bäst!


Så, glöm nu inte att komma tillbaka på måndag och kika på min överraskning! :-)






2 kommentarer:

Malin E sa...

Jättecool Lo!
Kram MAlin

Tanja sa...

Tack för responsen av min LO i Februatiutmaningen hos Scrapgalen. Återkommer till din blogg imorgon för att se vad du har för överraskning på G;-). Tack o kram