8 mars 2012

Scrap-Perras mars-utmaning

Tänkte delta i månadens utmaning hos Scrap-Perra.
Man ska skapa ett alster i svart, vitt och en annan färg. Jag valde blått, mest i turkosa nyanser!
Så här blev det!

 Fotot såg ni ju nyligen i bloggen! Det är Lukas som är ute och går på isen i Filipstad.

Roliga knappar som jag hittade allra längst in, längst under i min scrap-hörna. Bland saker som jag köpte för länge sen, men som inte blivit använda - än!


 Figurklippta roliga mönster från Sassafrass-papper. Och så lite bakers twine runt fotot!


Min älskade wellpapp kom här till användning! Jag har en bård bakom fotot, och en liten tjusig bård ute i högerkanten!

4 kommentarer:

Jonna sa...

Ja visst var det en rolig utmaning? :D Din layout är verkligen hur fin som helst, verkligen rätt färgval till fotot!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Riktig snygg! Lööööve dina färger! Kram!

Tess Ekwall sa...

wow!! super fint!!
fantastiska färger och fint upplägg!!
lycka till. och trevlig helg.
kram / tess.

Chris_P sa...

Så himla fin LO!!! Jättehärlig! Kul utmaning, får kanske kika närmre på den!