30 mars 2012

Svart-gul layout

Nä, jag hejar inte på AIK... Men jag kan väl scrappa i svart och gult ändå?!
Den här layouten har jag gjort för Kristinas scrapbooking, och jag visade den i den bloggen förra torsdan!

Ja, ni ser ju vem det föreställer?! Vem var det som såg så här cool ut på 70-talet???

 Det tuffa måttbands-bandet fick ligga till grund för hela layouten. Jag valde färger efter det, och det blev följaktligen svart och gult, och en del vitt förstås!
Visst är den fin den där klockan?! Den symboliserar hur mycket tid det gått sen fotot togs... typ 35 år...

 Fortfarande tokig i vimplar! jag lovar att säga till när jag tröttnar! Hahaha!!

Den gula blomman var vit innan jag mistade på den. I mitten på den sitter en fin dekoration från BoBunny. Den oranga blomman är från Kaisercraft. De gula duttarna har jag gjort med en Paper Pen.
Allt detta och de andra du ser på layouten finns hos Kristinas scrapbooking!

2 kommentarer:

Jeanette Nyström sa...

Tack för senast. Det var verkligen en superkul pysselhelg!

Snygg LO. Fägerna är så himla fina. Så läckert med måttbandet. Är det ett papper? Eller kanske har du dissekerat ett riktigt måttband??!!

Kram
Jeanette

Jeanette Nyström sa...

Sorry, läste inte tillräckligt noga. Nu ser jag att måttbandet är ett band. Superfint!

Kram
/Jeanette