27 mars 2012

Till salu!

Jag tänkte sälja lite smått och gott som inte riktigt blir använt av mig. Kanske passar det dig istället?
Varsågod och shoppa! Eventuellt porto tillkommer.

 Massor av fina stämplar.

 Stickles, silver, gul och mörkröd.
Oanvända!
15:- styck


 Liquid Pearls, 15:- styck
 och Dimensional Pearls, 20:- styck
Oanvända!



Distress Ink refill. Oanvända
35:- styck eller 60:- för båda


Distress crackle paint.
Oanvända, den vänstra är inte ens öppnad.
30:- styck

 Dekorationspaket. Kommer från mars-kitet från Scrapbook Nook.
Grejer från My Minds Eye och Petaloo.
60:-

Fina rub-ons.
De bruna förpackningarna är ca 30 cm långa!
15:- styck, eller allihop för 50:-

 Gör ett minialbum med foton av din egen prins eller prinsessa!
50:-

 Jättefina chipboard-figurer, tillverkare Fancy Pants
100:-

 Kit med 12 st. dubbelsidiga mönstrade papper 
plus ett ark med figur-stickers och ett ark med bokstavs-stickers
150:-

 Stort bandpaket, diverse!
120:-

 Band i rosa nyanser
120:-

 Band i blå nyanser
100:-

Band i svarta och gråa nyanser
50:-

5 kommentarer:

Nelle sa...

Du har PM på Svensk Scrapbooking från mig :)

Marit sa...

Jag skulle vilja köpa dekorations paketet för 60 kr

Marit sa...

Jag hoppar dekorationspaketet, ville bara säga det.

Bloggmia sa...

Hej,
Du kan få sälja:
alla pearl förp, distress inkarna, cracklepainterna, rubons och chipboardens till mig :)
Finns på mail mia.ramark@live.se

Hoppas du hör av dig :D

Unknown sa...

Hej fra Danmark
Jeg er interesseret i at høre om du stadig har noget til salg eller det hele er solgt.
Jeg er helt ny indenfor scrapbooking og er ved at samle materialer.
Jeg leder efter steder hvor man kan købe forskellige ting her i Skandinavien. Måske du kan hjælpe mig.

Jeg har lavet digitalt scrapbooking i mange år og kender godt til at designe. Nu synes jeg det kunne være spændende at have det i hænderne og ikke kun på computeren.

Jeg vil så gerne finde stencils - jeg har ledt i Danmark, men kan ikke finde noget særligt. Dem du har er så fine og hvor er de købt ??

Håber virkelig at høre fra dig.
Det vil være en kæmpe hjælp for mig lige at få nogle tips til hvor det er godt at købe materialer.

Mange hilsner fra Susanne