22 mars 2012

Utmaning hos Svensk scrapbooking

Varje månad har Svensk scrapbooking utmaningar. Denna månad blev det några extra, då man la ut även de utmaningar som varit med på mässan/träffen i Karlstad i början av månaden.
Jag hittade en jättefin skiss som jag blev så sugen på!
Här hittar du skissen: http://www.svenskscrapbooking.se/karlstad/utmaningarna.pdf

Och så här blev min layout:


Jag är så förtjust i att scrappa med dessa härliga papper och dekos från Echo Parks serie Happy Days! De är jätteläckra ihop med svart och vitt, vilket jag använt mig av här!
Visst är fotot på mig och Lukas ganska gullligt?! ;-))
Den svart-vit-mönstrade ramen och den stora klammern har jag handritat!

2 kommentarer:

Marit sa...

Super läcker layout, så snyggt med ramen du målat runt. Måste prova det ngn gång.

Märtis sa...

Vilken härlig LO. Jätte snyggt med den handritade ramen och klammern. Och håller med dig. de där papprena är super läckra!
Och ja visst är fotot på er gulligt! ;)

/Märtis