29 april 2012

Nu är jag hemma!

Hemma från Barcelona! Med en massa härliga saker med mig hem! Vi har haft så roligt, jag och mina fem kompisar! Vi har skrattat och haft roligt, shoppat och promenerat.
Jag redigerar foton för fullt i datorn, och passar på att slänga ut några av dem här ikväll.
Det är i min iver att försöka vara lite konstnärlig när jag fotograferar, som dessa kommer till:

Sangria är gott!


Sivonne i solens sken


Fina fartyg i hamnen

Rolig konst



Ännu roligare konst!

Så exotiskt med palmer i hamnen!!

Katedralen La Seu

Snygga gatustenar

15 ton stålrör vridna i former som ska symbolisera havets vågor...

Vi hittade apelsinträd i Parc de la Ciutadella 

Inuti en vacker kyrka

 Rolig konst bredvid köpcentret Gloriés

Agbar tower. Dess fulla effekt syns nattetid då den är upplyst i olika färger!


2 kommentarer:

Jonna sa...

Välkommen hem! Förstår att du har haft det bra, ser underbart ut på bilderna! :D

AnnaB sa...

Å så himla härligt det ser ut...! Jättefina foton...!!!