31 maj 2012

Scrapfabrikens födelsedags-utmaning!

Idag är sista dagen att delta i Scrapfabrikens roliga månadsutmaning denna vackra maj-månad! HÄR hittar du utmaningen.
Utmaningen går ut på att skapa ett alster för att fira deras födelsedag. Så man ska få med antingen vimplar, tårtor, paket eller cupcakes! Jag fick med alltihop...
Så här ser min färgglada layout ut:


Det fina, randiga pappret kommer från American Crafts. Baksidan är grön (det ser du till vänster om fotot!), och remsan som man klipper bort längst ner på pappret , ni vet där det står en massa info om tillverkaren och namnet på pappret och så, det hade ett fjärilsmönster på baksidan! En bit av den remsan ser du också!

Jag har här stänkt med både Studio Calicos mist (turkos), Tattered Angels mist (orange), samt droppat med min nya favorit, Liquitex Proffesional Acrylic Ink. Det är de stora mörkblå stänken!


En tårtstämpel hade jag min ägo, och det kom väl till pass här!


Nu får ni väl hålla tummarna för mig i tävlingen! För första pris är en gäst-dt-plats hos Scrapfabriken i juli!

Inga kommentarer: