6 juni 2012

Paket, vimplar och en cupcake

Minns ni layouten som jag gjorde som ett bidrag till maj-utmaningen hos Scrapfabriken? Man skulle ha med tårta, vimplar, paket eller cupcakes på den? Om du scrollar ner några snäpp hittar du den!
Den här layouten som jag visar idag var den jag först gjorde till utmaningen. Jag bestämde mig dock för att inte skicka in den... Blev inte helt nöjd.
Men den är väl värd att visas här iallafall? Lukas är ju så söt på fotot!


I botten har jag ett underbart vackert Dear Lizzy-papper från American Crafts.
Även vimplarna uppe till höger kommer från ett AC-papper.

Jag skapade en polaroidfoto-ram till fotot. Det kanske inte syns helt tydligt då den är knalligt grön med vita prickar... Även det ett Dear Lizzy-papper från American Crafts.
Det lilla paketet har jag slagit in med hjälp av ett rosa papper från samma serie som de andra. Inuti ligger bara ett par bitar well-papp.



Inga kommentarer: