10 juli 2012

En layout till från Scrap-Perras tävling!

Här kommer ytterligare en layout som jag är med och tävlar med i Scrap-Perras sommartävling!
Utmaningen bestod i att inkludera en eller flera rader ur denna vackra dikt:
”Tack för Solens morgonstrålar som torkar dagg ur bladens skålar.
Tack för regn och vattenlek och för vindens ljumma smek. 
Tack för magplask och lyckade hopp. 
Tack för min varma solbruna kropp. 
Tack för trädens klättergrenar och tack för lek med sand och stenar. 
Tack för gräset mellan mina tår, för jordgubbsplantor och hallonsnår. 
Tack för alla vackra och märkliga djur som vi får se i vår fina natur. 
Allt har Du skapat, både stort och smått. Tack för att det goda vi har fått.” 
(Skriven av Eva-Stina Sjöberg)

Jag valde den första raden, och lyckades rota fram ett foto jag tog en tidig sommarmorgon då det fortfarande låg dagg på marken! Så här blev layouten:


Inga kommentarer: