21 juli 2012

Färgglatt för "En kväll - en utmaning"

Jag deltog i förrgår kväll återigen i en utmaning som annonserades i Facebook-gruppen "En kväll - en utmaning"!
Den bestod i att välja några av orden (minst fyra) från dessa ord och skapa ett alster utifrån det:


Jag valde kladd, turkos, killar, stämpel och ljus. Och då blev det så här:

De runda ringarna i blått och gult har jag gjort med akrylfärg och "hemmagjorda" stämplar. De små är gjorda med ett lock till en liten sprayflaska, och de stora är gjorde med en papprulle, typ en sån som suttit längst in på en tejprulle.
Papprena kommer från Echo Park.

Stämpeln fick bli denna söta pojke som förberett sig för ett dyk, precis som mina söta killar på fotot!

Härliga filtblommor i knalliga färger som jag nyligen köpt på Kreativa Ting i Västerås.

1 kommentar:

Zima sa...

Åh vilken härlig layout! Gillar färgerna, bilden och cirklarna!