16 juli 2012

Måndags-skissen


Ingen vidare sommar vi har hörrni... Suck... Idag är min första arbetsdag efter semestern, och jag är ju inte helt nöjd med hur vädret har varit! Vi har inte ens tagit fram poolen, och jag kan nog räkna de timmar jag legat i min solsäng på den ena handens fingrar!!
Men, inget ont som inte har nåt gott med sig! Det är ju perfekt scrapparväder!
Och ska man scrappa, kanske man behöver en skiss! En sån tur att jag har en ny skiss åt er idag då!

Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!

Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det! Du får hemskt gärna ge mig cred för skissen om du visar upp ditt alster nånstans.


1 kommentar:

cissi sa...

Jag har använt mig av din skiss, här kan du se resultatet. Tack för att du lägger ut dina fina skisser.

http://cissidilnotsmith.blogspot.se/2012/07/fokus-pa-ansiktet.html