28 september 2012

Svart-vitt-rött för En kväll - en utmaning

I söndags höll Sofia (arrangör av Stockholm City Scrap) en utmaning i gruppen En kväll - en utmaning på Facebook. Vinsten var en dags inträde till det stora event hon ordnar i Globen-annexet i april nästa år!
Klart man ville ta chansen att vinna detta! Tyvärr hamnade jag inte på prispallen, men jag är riktigt nöjd ändå!
Jag skapade inte mindre än TVÅ layouter till denna utmaning, och jag är så nöjd med dom!
Här kommer nummer ett, och imorrn dyker nummer två upp!


Ett coolt foto av Pontus som jag är väldigt förtjust i!
Jag har kombinerat med underbara papper från Echo Park (Happy Days heter serien). Blommorna är nyinköpta från en butik på ebay som säljer massor av härliga blommor i bl.a. filt!

Bakgrunden skapade jag med hjälp av svart gesso och en mask från Prima.
Det söta gemet som är format som en kille kom i senaste Studio Calico-kitet! Snygg!

Inga kommentarer: