6 september 2012

SWE Scrapbook - kombination av cirklar, ritat och knappar

Idag visar och mina kompisar på SWE Scrapbook  upp våra layouter som skapats efter kriterierna att man ska ha med cirklar, ritat och knappar.  HÄR hittar du det inlägget i SWE-bloggen!
Jag plockade fram ett kul foto från i våras då jag och tjejkompisarna var i Barcelona.


Vi fick en pratstund med två poliser (nåja, egentligen var det bara han som står bredvid mig på fotot som pratade...), och det var ju intressant!


Jag har skurit ut ett kul bakgrundsmönster med Silhouette Cameo.
Jag har använt papper och dekos från Primas serie Doodle Deux.


1 kommentar:

Karolina/karehed sa...

Vilken läcker LO! Gillar cirklarna du skurit ut med Cameon.

Tack för titten i min blogg! :-) Det träliknande pappret kommer från My little shoebox. Men det finns ju liknande hos många andra märken också.