12 september 2012

Vindruvor i mitt växthus


Idag ska ni få se en layout jag gjort som gästdesigner för Scrapfabriken.
Jag fick så mycket fint material av Helen så jag skapade alldeles "för mycket"!
Så fastän "min" månad hos dem nu är över, har jag fått möjligheten att nu under september visa upp de fyra layouter som "blev över".

Layouten har ett foto av vindruvorna i mitt växthus. För första året kom det druvor! Jag provsmakade häromdagen, och de var inte dumma alls faktiskt! 


Jag har använt mig av ett vitt cardstock som jag stänkt lite mist på. Jag ritade några cirklar och fäste en bit av det härligt färgglada Paper Maze-pappret ovanpå.
En liten Bitty Bag med sött chevron-mönster sticker fram under pappret.

Hydrangea-blomman som sitter i vänsterkanten var egentligen lite ljusblå runt kanterna. Jag tog fram lite fluid chalk och färgade den grön istället för att matcha bättre!



De helt vita hydrangeorna fick förbli vita! Med en liten halvpärla (Prima) i mitten blev de extra söta!
Thickers-bokstäver från American Crafts.



1 kommentar:

Chris_P sa...

Ojojoj så himla fint!!!!