5 oktober 2012

Höst-layout för Pysseldags

Under oktober månad har jag fått den stora äran att vara gäst-deisgner hos Pysseldags!
Pysseldags säljer MYCKET stämplar. Jag är ingen stor användare av stämplar, men jag känner att det blir ändring på det nu! Jag har blivit inspirerad att använda stämplar!

En första layout knåpade jag ihop strax efter att jag fått mitt fina paket med stämplar i brevlådan!
Det blev en höstig layout med det läckra stämpelmotivet i mitten!


Jag har använt American Crafts embossingpulver Zing i nyansen Copper. Visst blev det läckert!?


De söta löven har jag köpt från en webbutik på ebay. De är jättemysiga i strukturen, och påminner lite om skinn och mocka, men jag tror att det är fusk-material...


2 kommentarer:

Nickan73a sa...

Läckert! Gillar stämpeln, fast att jag inte gillar hösten

AnnaB sa...

Tycker jättemycket om den här enkla designen! Så fint!