12 oktober 2012

Hyllning till kanelbullen!

Ja, det har ju hunnit gå drygt en vecka sedan det var Kanelbullens dag. Men kanelbullar är väl liksom alltid aktuella, tycker ni inte?
Den här layouten gjorde jag som ett bidrag till min goda vän Carinas utmaning i Facebook-gruppen En kväll - en utmaning.
Man skulle skapa något med en kanelbulle på i någon form, samt använda färgen brunt på någonting.
Jag körde på med nästan bara brunt! Och en helt nytagen bild av en kanelbulle! Jag hade nämligen ingen sån bild tidigare, så det var rena turen att Lasse hade köpt hem en påse bullar den dagen så att jag kunde fota en!


Jag har använt diverse papper, bl.a. från Maja Design. Också en bit wellpapp har hittat dit! :-)

Träknappar och några filtdekorationer tyckte jag passade bra ihop med resten av färgvalet!

En snygg filtros som jag beställt från den brittiska webbutiken Sew Sweet. Kan rekommenderas!
De små bokstavsstickersen kommer från Lilybee Design och är så fina!
De stora är jätteläckra thickers från American Crafts, nyinköpta!

Jaa, dessa vimplar överallt.... Hahahaaaaa!!

1 kommentar:

Chris_P sa...

Åhh denna gillar jag jättemycket!!! Snyggt!!

Du är en stor inspirationskälla när det gäller layouter. Gillar verkligen din stil!! Ibland kladdig och ibland stilren. Precis som mig. Hittar mycket fint här!!

Ha en bra vecka!
kram Christina