19 november 2012

En layout till utmaningen hos Pion Design

För en tid sen visade jag upp ett kort här i bloggen som jag är med och tävlar med hos Pion Design. Utmaningen var att skapa ett kort eller layout efter denna skiss gjord av min goda vän Ullis "Lillblomman".


Det visade sig att man faktiskt fick göra både ett kort och en layout och vara med och tävla i båda de kategorierna! Då så! Då bidde det en layout också såklart! ;-)


Papper från Pion Design såklart!
Cardstocket är verkligen så där gulaktigt, det är inte fotat i dåligt ljus! ;-)


De svarta fläckarna är gjorda med svart Distressdyna som jag duttat genom en stencil.


De svarta snöstjärnorna var väl för läckra?! Jag har skurit ut dem med min Silhouette Cameo!


2 kommentarer:

Chris_P sa...

supersnyggt!!!

Magda sa...

Very, very beautiful!!
Love the ay you used the sketch and made your creation.
It's great!!
Wish you a nice weekend
Magda