16 november 2012

Presentpåse till jul!

Den här presentpåsen har jag gjort av en del av mitt dt-material från Kristinas Scrapbooking.
Jag har använt det snygga randiga pappret Candy Cane Forest från Imaginisce tillsammans med små röda Mulberry-rosor och ett prickigt organzaband.
Allt material hittar du hos Kristinas.


Det kraftfärgade cardstocken har jag gjort fin med min Martha Stewart-stans Doily Lace.
Granen är urklippt ur pappret Candy Cane Forest (baksidan av det randiga pappret jag använt).


Jag förstärkte de små röda dekorationerna i granen som redan fanns i mönstret, genom att dutta lite Stickles där.

Ser man på! Det står ju en flaska vin i påsen! Ja, det var väl en bra idé! En flaska fint, gott vin tycker jag är en utmärkt julklapp... ;-)


1 kommentar:

Katja/MezzaNotte sa...

Snygg påse a la Ulrika! Stilren och välkomponerad! Kram Katja