24 november 2012

Sötaste pepparkaksgubbarna!

För ett par veckor sen fick ni se en layout med foto av Pontus och Lukas som var "sötaste tomtenissarna". Idag ska jag visa att de är minst lika söta som pepparkaksgubbar! ;-)
Jag skapade en layout med två foton i wallet size, alltså ca. 5x7 cm stora. Eftersom jag har egen skrivare och ett bra utskriftsprogram där jag kan välja att skriva ut i olika storlekar brukar jag nyttja det! 

Jag gillar att skriva ut i just denna storlek, antingen använder man bara ett litet foto, eller så får man lätt plats med två, tre och kanske fyra sådana foton på en layout!



Alla dessa vackra dekorationer hittar du hos Kristinas scrapbooking.
Se de vackra röda rosorna, och vad fint de passar ihop med de brun-grå rosorna som är några storlekar mindre!


Titta också på den glittriga granen! Det är egentligen en knapp med en ögla på baksidan, men jag knipsade bort öglan för att kunna fästa den platt på layouten!

Den vackra snöstjärne-bården är gjord med en stans från Martha Stewart som köpte jag hos Mians och Annelies scrapbooking på senaste Enköpingspyssel-träffen. Visst är den fin??!!

Kolla också dessa söta vantar som jag fäst på layouten! Så gulligt!!


Inga kommentarer: