8 december 2012

Bidrag till den andra adventsutmaningen hos Scrap-Perra

Ja då var det snart andra advent!
Scrap-Perra har en utmaning varje vecka inför advent,  jag var med förra veckan, och jag tänkte vara med denna också! Förra veckan blev det ingen vinst, så jag får väl kämpa på med alla adventsutmaningarna så får vi se om jag lyckas nån gång... ;-)

Man skulle inspireras av denna bild:


Jag var väldigt busig, och tog mig stora friheter när jag skapade en icke-julig layout!
Jag inspirerades av färgerna och de runda formerna som är placerade i mitten av bilden. Jag skapade denna layout som väl gör att man längtar till sommaren litegrann... ;-)



Jag mistade genom toarullar som jag ställde på högkant på mitt cardstock. Jag hade dessutom en rulle som var lite större så att det blev lite variation! ;-)



 Från en av cirklarna fick det rinna lite mist...





Inga kommentarer: