25 januari 2013

Lukas namngivningsfest

Den här layouten skapade jag för Kristinas Scrapbooking.
Jag har använt ett fint papper från BoBunny som låg i mitt senaste dt-paket.
Fotot föreställer Lukas, ca 7 månader gammal, visst är han sööööt?!


Det här roliga bandet med guldglittrande granar fins hos Kristinas Scrapbooking. Du hittar också den guldiga washitejpen och de små gula blommorna hos Kristinas.

De små bokstavsstickersena kommer från Glitz, och är det enda på layouten som inte kommer från Kristinas Scrapbooking. Det söta lilla trähjärtat går dock att shoppa där! Det kommer från Kaisercraft och ligger i en förpackning om sex hjärtan.

Lite mist-stänk (Tattered Angels) och en bit beige silkespapper som jag använde på layouten. Pappret använde Kristina då hon förpackade mitt dt-paket och var ju inte tänkt att använda att scrappa med! ;-)

1 kommentar:

Maja Stokk / eyovine sa...

Härlig =) Den guldiga washitejpen var cool.