7 januari 2013

Måndags-skissen

Välkommen till ett nytt år i bloggen!
Jag fortsätter publicera en ny skiss varje måndag ett tag till! Jag har ganska många på lager...
Idag kommer en skiss jag gjort som jag tycker blev rätt så läcker färgkombination på. Kanske vill du använda dig även av färgerna när du scrappar efter skissen? 


Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!

Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det! Du får hemskt gärna ge mig cred för skissen om du visar upp ditt alster nånstans.

3 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Åhhh denna skissen gillar jag! Tror att du lurar in den inbitna kortmakaren på scrappandets bana.
Kram och ha det skönt på semestern

Camilla sa...

En underbar skiss, som alltid! Jag har scrappat efter den om du vill kika på den:
http://designatavcamilla.blogspot.se/2013/01/mandags-skissen-hos-ulrika.html

Kram

Tessan/Jejje sa...

http://tessanjejje.blogspot.se/2013/02/scrappat-efter-skiss.html

Här är länken till min layout efter din skiss!! :)