4 februari 2013

Bidrag till BoBunnys februari-utmaning

Det var länge sen jag var med i någon av de stora amerikanska butiks-bloggarnas utmaningar.
Jag får känslan att det har blivit färre utmaningar hos dem... Och en del har ju inga alls...
Men nu hittade jag en fin skiss hos BoBunny som kör en utmaning under februari!
Min layout ser ut så här:


Skissen hos BoBunny ser ut så här:

Visst var den fin?
Jag valde lite mindre storlek på cirklarna som ni ser. Jag tyckte det passade bättre!


 Söta körsbärsblommor i matchande färger!


Nästan allt på layouten är BoBunny. Det är bara blommorna och halvpärlorna som inte är det! 


3 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Läcker tolkning! :)

Päivi sa...

Så superläckert! Verkligen härliga färger! Har försökt kika in nya utländska sketchbloggar och nu hittade jag ju en tack vare dig. Såg när du skrev om det på FB :) Kanske jag också hakar på denna. :)

Ha det bäst!

Bo Bunny sa...

I'm so in love with your layout!!! It's adorable! Thanks for playing along with our sketch challenge this month.