2 mars 2013

Svart-grått-vitt men ändå ganska glatt!

Här kommer en layout jag skapat med material jag fick från Kristinas Scrapbooking där jag är DT.
Jag har använt snygga papper från Kaisercraft som går i grått och svart, med grafiska mönster.
Jag kombinerade det med ett svart-vitt foto av Lukas. Så här blev det:


Jag började med att "stämpla" cirklar på mitt bakgrunds-cardstock. Jag använde Pearl Maker (som jag också använde till att göra de små halvpärlorna ni ser på layouten). Pearl Maker och liknande produkter är ju som en tjock färg, så det gick alldeles utmärkt att använda och färga in änden på några pappersrullar i olika storlekar och sen "stämpla" på pappret.



Jag har också dekorerat med en fin röd hjärtformad rhinestone och några snygga blommor och fjärilar.
allt material hittar du hos Kristinas Scrapbooking.





Inga kommentarer: