15 april 2013

Måndags-skissen

Kära scrap-vänner!
Vi är halvvägs genom april månad, och nu ska tydligen våren och värmen komma hit till Mälardalen iallafall. Längtar!
Medan det fortfarande är lite för kyligt för att spendera hela dagarna i trädgården, tycker jag att ni ska scrappa! Och här bjuder jag på en skiss för att sparka igång er! ;-)



Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!

Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det! Du får hemskt gärna ge mig cred för skissen om du visar upp ditt alster nånstans.

Välkomna tillbaka i eftermiddag! Då ska ni få se en layout som jag vunnit en utmaning med! Ej tidigare visad! ;-)

1 kommentar:

Camilla sa...

Tack för den fina kommentaren inne hos mig! Du undrade över bakgrunden på mitt papper och det är faktiskt ett "färdigt" papper från Crate och Maggie Holmes som heter Dreamy:

http://www.twopeasinabucket.com/shop/crate-paper/138937-dreamy-12x12-maggie-holmes-paper/?filters=crate-paper

Jag älskar det och ångrar att jag bara köpte 1,big misstake ;-)

Nu ska jag skriva ut din måndagsskiss och skapa efter den

KRAM