14 maj 2013

Eurovision-inspirerad utmaning hos Stämpelfabriken

En butik som heter Stämpelfabriken kör denna månad en utmaning där man ska inspireras av Eurovision Song Contest. HÄR hittar du deras blogg och utmaningen!
Jag kom ganska snabbt på att jag ville scrappa ett foto av mina söner med textraden från det svenska bidraget "You". I refrängen sjunger ju Robin Stjernberg "It's all because of you", en ganska söt kärleksförklaring!
Så här blev min layout, som jag knåpade ihop på den lilla scrapträff jag var på i lördags:


Papprena jag använt kommer från Basic Grey. Jag började med att stänka och spraya med brun mist från Tattered Angels och guld-färgad mist från Heidi Swapp på bakgrundspappret.
Sedan skar jag ut lämpliga bitar ur papprena.


Jag dekorerade med några canvas-dekorationer som jag nyligen köpt av min scrapkompis Marit.
Snurrblommorna har jag köpt hos Pappersbiten, och Hydrangeorna har jag köpt på I Am Roses tror jag...


Mitt i blommorna sitter stora halvpärlor som jag rotade fram i min gömma. Vill ha fler såna!!


Nu kan ni väl vara gulliga och hålla tummarna både för mig i denna utmaning, och för Robin Stjernberg som representerar Sverige i ESC på lördag! Heja, heja Sverige!

Det är inte för sent att vara med i denna utmaning!
Du har fram till d. 20 maj på dig!
HÄR hittar du information!


1 kommentar:

Päivi sa...

Härlig! Gillar massor!!! Ljuvliga mjuka färger!

... du, en sak till... sååå skönt att slippa ordverifieringen här inne hos dig ;)