10 maj 2013

Ögonblick att fota

Ibland ser man en vacker vy eller något som dyker upp som man bara måste fotografera!
Tur att man har mobilen med sig jämt och ständigt, för systemkameran är ju lite klumpig att släpa på...
Jag lyckades ta dessa foton och är så glad att jag fångade det disiga vinterljuset!
Den här layouten har jag skapat för Kristinas Scrapbooking, och allt material hittar du där!


Jag har använt papper från BoBunny. Bakgrundspappret heter Mama-Razzi 2.
Pappret bakom fotona heter Domino. Jag har också placerat en tårtpapper och ett journalingkort från Prima bakom fotona.
Man skymtar också ljusgrått Crispy band i ovan- och nederkant på pappret Domino.
Halvpärlorna har jag gjort själv med en Paper Pen.



Som dekorationer har jag använt några vita rosor, en lila blomma från min egen gömma, samt den underbara träramen från Kaisercraft som jag smetat Glossy Accent på för att den ska blänka fint!


Du ser också några söta hjärt-brads från YouDo som jag placerat lite här och där! ;-)


Inga kommentarer: